Contractbeheerder (Dagelijks Onderhoud)
Tiel, Gelderland, Nederland€ 3.407 - € 4.297 per maandWonen
Functieomschrijving
Goed contractbeheer – dus sturen op huidige contracten én nieuwe inkooptrajecten oppakken – is één. Maar zoek je daarnaast meer uitdaging? Vind je het leuk om relaties te verstevigen, processen te verbeteren en je collega’s hierin mee te nemen? Word dan contractbeheerder bij KleurrijkWonen in Tiel. Jouw doel in deze functie: zorgen dat we qua contractbeheer in control zijn én blijven!
Dit ga je doen als contractbeheerder
Je bent specifiek verantwoordelijk voor het contractbeheer Dagelijks Onderhoud en voert op operationeel en tactisch niveau de regie. Een dynamische rol, want – eerlijk is eerlijk – in deze portefeuille staan we voor verschillende verbeterslagen. Denk aan het nakomen van afspraken, KPI’s en SLA’s: aan beide kanten, dus zowel bij ons als bij de aannemers met wie we contracten hebben, gaat dit niet altijd goed. Vervelend voor onze huurders. En voor ons en onze contractpartijen, juist omdat we het goede willen doen voor de huurders. Jij maakt dus verschil op alle fronten. En draagt daarmee bij aan een veilig, betaalbaar en duurzaam thuis voor duizenden huurders.
Leg jij makkelijk contact? Mooi, want je beweegt je door de hele organisatie om de verschillende behoeften en eventuele gevoeligheden te verkennen. Niet alleen bij je collega-contractbeheerders, uitvoerders, het management, de collega’s van de servicedienst en het klantcontactcentrum, maar ook bij onze contractpartijen. Je houdt alle belanghebbenden goed op de hoogte van lopende en nieuwe contracten en de status van verbetertrajecten. Zo verstevig je de verbinding intern en richting onze partners. Extra uitdagend: we zijn net gestart met werken in Dynamics Empire, een nieuw systeem dat we nog leren kennen. Je krijgt alle ruimte om dit samen met ons te ontdekken.
Een greep uit jouw werkzaamheden:
- Je ziet erop toe dat alle contracten in jouw portefeuille Dagelijks Onderhoud op orde zijn en blijven.
- Je evalueert contracten en analyseert periodiek de status en uitputting ervan.
- Je stelt managementrapportages op en weet hiervoor de juiste data op te halen, zowel intern als bij onze contractpartijen.
- Je denkt met je teamleider mee over budgetten en begrotingen.
- Je pakt inkooptrajecten op, waarbij je projecten en inkooporders aanmaakt en de geleverde prestaties beoordeelt.
- Je bent het aanspreekpunt voor onze aannemers.
- Last but not least: met je positieve en energieke houding weet je je collega’s te enthousiasmeren voor je ideeën.
Dit krijg je van ons
- Een brutomaandsalaris tussen de € 3.407,- tot € 4.297,- bij een 36-urige werkweek.
- Een eindejaarsuitkering van 4% én nog eens 3% van je brutojaarsalaris als we als organisatie bepaalde doelen halen.
- Een jaarcontract om elkaar eerst goed te leren kennen. Daarna zetten we het contract graag om naar een vast contract.
- De mogelijkheid om je werktijden flexibel in te delen en bijvoorbeeld 4x9 uur te werken.
- De mogelijkheid om thuis te werken. Je ontvangt een thuiswerkvergoeding van € 2,15 per dag.
- Een reiskostenvergoeding van 100% wanneer je met het ov reist. Voor reizen met de auto of fiets ontvang je € 0,21 per kilometer.
- Een persoonlijk ontwikkelbudget van € 900,- per jaar bij een 36-urige werkweek. Werk je parttime? Dan ontvang je een bedrag naar verhouding.
- Een goede pensioenregeling en de mogelijkheid om gebruik te maken van een collectieve ziektekostenverzekering.
- Een sportvergoeding van € 150,- die je vrij kunt besteden.
- Veel leuke uitjes, geregeld door de personeelsvereniging.
Vereisten
Herken jij jezelf hierin?
Proactief contacten leggen en met het juiste doel en resultaat voor ogen met verbetervoorstellen komen. Dat kunnen we met een gerust hart aan jou overlaten. Ervaar je weerstand of spelen er emoties? Dan stel je je onafhankelijk op. Daarbij kun je goed doorvragen en luisteren en kom je goed uit je woorden. Ook werk je secuur, kun je goed plannen en heb je oog voor details. Verder heb je:
- Minimaal mbo 4-niveau.
- Minimaal drie jaar ervaring met contractbeheer, bij voorkeur vastgoedgerelateerd.
- Ervaring met projectmanagement.
- Affiniteit met inkoop, aanbesteden en contractmanagement.
Zo is de werksfeer
Je vormt een team met drie andere contractbeheerders die contracten onderhouden voor het gehele werkgebied van KleurrijkWonen. Jij focust op onze relatie met aannemers en de contracten voor reparatie- en mutatieonderhoud. Bij ons krijg je de ruimte om je nieuwe functie vorm te geven en zelf te bepalen hoe we met ons contractbeheer in control zijn en blijven.
We werken hybride, hoewel je in het begin wat meer op kantoor bent om kennis te maken met collega’s en het werk. Je onderhoudt veel contacten binnen en buiten je team. Dit gaat als vanzelf, omdat we allemaal op één locatie werken. We komen elkaar tegen tijdens de lunch in onze kantine, bij activiteiten van de personeelsvereniging of bijvoorbeeld werkgroepen. Of tijdens een borrel of klein taartbuffet wanneer we gezamenlijk de verjaardagen vieren van iedereen die in die maand jarig is. En heb je niks met groepsactiviteiten? Dan is dat natuurlijk ook helemaal oké.
Dit is KleurrijkWonen
Met veel plezier zetten we ons dagelijks in voor onze huurders, woningzoekenden en relaties. Dit doen we vanuit onze kernwaarden innovatie, verbindend, lef en passie. We verhuren meer dan 15.000 woningen, garages, parkeerplaatsen en bedrijfsruimten. Leefbaarheid en duurzaamheid vinden we belangrijk. Zo kunnen we starters, gezinnen, alleenwonenden en mensen met een zorgbehoefte in de regio Rivierenland en Alblasserwaard-Vijfheerenland een fijn thuis bieden. We zijn persoonlijk, transparant en betrokken. Dat ga je als nieuwe collega zeker merken!
Solliciteer nu
Past deze functie bij jou? Voor meer informatie over de functie neem je contact op met Jacqueline Goossens, Regioteamleider, via (0345) 596 374. Of stuur direct jouw motivatie en je CV via de sollicatiebutton.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!