Overslaan naar content

Teamleider inkoop & facilitair

Hybride
  • Tiel, Gelderland, Nederland
€ 5.181 - € 7.198 per maandBedrijf

Functieomschrijving

Jouw team werkt in dienst van onze organisatie! Samen ondersteun je KleurrijkWonen op het gebied van inkoop, contractmanagement en -beheer en facilitaire diensten. Daarbij ligt de focus op het professionaliseren van de inkoopprocessen. Zo til je onze organisatie naar een nóg hoger niveau. Het mooie? Je krijgt volop vrijheid om jouw visie en ideeën te implementeren.


Dit ga je doen als teamleider

Vanaf 1 september vormen de teams Inkoop & Facilitair samen één team. Aan jou de taak om te zorgen dat we als team de organisatie optimaal (blijven) ondersteunen. Vooral bij inkoop en contracten liggen nog volop verbeterkansen. Jouw missie? Zorgen dat de organisatie slimmer en efficiënter inkoopt, om zo meer budget vrij te maken voor de dienstverlening richting huurders. En zorgen voor professioneel contractbeheer en -management waarmee we de verschillende contracteigenaren in onze organisatie ondersteunen. Je werkt nauw samen met teams in alle lagen van de organisatie om te ontdekken waar kansen liggen. Als schakel tussen het management en de werkvloer zet je strategische plannen om in concrete acties.

Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Het budget beheren, inclusief het opstellen van de begroting en het zorgen voor de verantwoording.
  • Aansturen, begeleiden, beoordelen en motiveren van de medewerkers in je team.
  • Sturen op het behalen van de kpi’s.
  • Bijdragen aan de optimalisatie van processen, inclusief het risicobeheer.
  • Regelmatig overleggen met en rapporteren aan de manager van de afdeling Bedrijf, waar jouw team onder valt.

Vereisten

Dit krijg je van ons

  • Een bruto maandsalaris tussen de € 5.181,- en € 7.198,- bij een 36-urige werkweek.
  • Een eindejaarsuitkering van 4% én nog eens 3% van je bruto jaarsalaris als we als organisatie bepaalde doelen halen.
  • Een jaarcontract om elkaar eerst goed te leren kennen. Daarna zetten we het contract graag om naar een vast contract.
  • De mogelijkheid om van een poolauto gebruik te maken om naar projectlocaties te gaan. Daarnaast een reiskostenvergoeding van 100% wanneer je met het ov reist. Voor reizen met de auto of fiets ontvang je € 0,21 per kilometer.
  • De mogelijkheid om thuis te werken. Je ontvangt een thuiswerkvergoeding van € 2,35 per dag.
  • Een goede pensioenregeling en de mogelijkheid om gebruik te maken van een collectieve ziektekostenverzekering.
  • Veel leuke uitjes, geregeld door de personeelsvereniging.
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget van € 900,- per jaar bij een 36-urige werkweek. Werk je parttime? Dan ontvang je een bedrag naar verhouding.
  • Een sportvergoeding van € 150,- die je vrij kunt besteden.


Herken jij jezelf hierin?
Jij bent je volledig bewust van je rol binnen de organisatie. Jouw communicatiestijl pas je moeiteloos aan gesprekspartners in iedere laag van de organisatie aan. Iedereen weet je effectief te bereiken. Bovendien deel je bij de ontwikkeling van visie en beleid jouw inzichten en conclusies uit de praktijk en zorg je waar nodig voor aanpassingen. Ook leid je je team op een prettige, coachende manier en maak je kostenbewuste beslissingen waarmee je onze efficiëntie verhoogt. Verder heb je:

  • Hbo-niveau.
  • Minimaal 3 jaar ervaring als leidinggevende op tactisch niveau.
  • Ervaring met de primaire processen binnen een woningcorporatie.
  • Brede kennis op het gebied van inkoop.
  • Affiniteit met facilitaire processen.
  • Je bent databedreven en beschikt over digitale basisvaardigheden.


Zo is de werksfeer

Binnen Inkoop & Facilitair stuur je 13 collega's aan: een adviseur inkoop, 4 contractbeheerders, een contractmanager, 2 managementassistenten, een secretarieel medewerker, 2 facilitair medewerkers en 2 huishoudelijk medewerkers. Je team kun je in 2 groepen verdelen: de adviseur inkoop en contractmanager werken nauw samen. Met de contractbeheerders vormen zij een subteam, evenals de facilitair medewerkers.

Jouw uitdaging als teamleider? Iedereen bij elkaar brengen! Je maakt er één team van en laat zien hoeveel iedereen aan elkaar kan hebben. Jij weet dat inkoop en facilitair elkaar overlappen, ondanks dat het verschillende vakgebieden lijken. Zo heeft ook het facilitaire team te maken met inkoop. Het is aan jou om deze verbindingen te benadrukken en het team als een sterk geheel te laten functioneren.


Dit is KleurrijkWonen

Met veel plezier zetten we ons dagelijks in voor onze huurders en woningzoekenden. We werken nauw samen met onze partners. Dit doen we vanuit onze kernwaarden innovatie, verbindend, lef en passie. We verhuren meer dan 15.000 woningen, garages, parkeerplaatsen en bedrijfsruimten. Betaalbaar, kans op wonen, zorgeloos wonen, een prettige woonomgeving en een goede woning vinden we belangrijk. Zo kunnen we starters en doorstromers, kleine en grote huishoudens, reguliere en diverse doelgroepen met soms specifieke woonbehoeften in onze gemeenten Buren, Culemborg, Molenlanden, Tiel, Vijfheerenlanden en West-Betuwe een fijn thuis bieden. We zijn persoonlijk, transparant en betrokken. Dat ga je als nieuwe collega zeker merken!


Solliciteer nu

Past deze functie bij jou? Solliciteer dan voor 24 juni 2024. De gesprekken vinden plaats op woensdag 26 of donderdag 27 juni 2024. Wil je eerst meer weten over de functie? Bel of app dan even met Angela Tolenaars, Manager Bedrijf, via 06-86874777.

of