Overslaan naar content

Teamleider planmatig onderhoud

Hybride
  • Tiel, Gelderland, Nederland
€ 5.181 - € 7.198 per maandStrategie en ontwikkeling

Functieomschrijving

Met jouw team zorgen voor goed planmatig onderhoud van meer dan 14.000 huurwoningen, dat is jouw missie als teamleider. Jouw belangrijkste uitdaging? Jaarlijks de planmatige onderhoudsbegroting zo goed en slim mogelijk besteden en zo de kosten van het onderhoud beheersbaar houden. Zo maak je écht impact!


Dit ga je doen als teamleider

Jij vertaalt alle opdrachten vanuit team Vastgoedregie naar de dagelijkse praktijk van jouw team. In nauwe samenwerking met externe partners zoek je naar manieren om het onderhoud kostenefficiënt te organiseren. Daarbij inspireer je ook je teamleden om actief mee te denken. Je bent eigenaar van alle contracten binnen het planmatig onderhoud, zoals het RGS ketencontract, maar ook andere onderhoudscontracten zoals voor installaties en liften. Daarbij denk je mee bij de inkoop van deze diensten. Je bent verantwoordelijk voor de jaarbegroting en meerjarenbegroting van planmatig onderhoud en het technische beheer van onze BOG-MOG-portefeuille. Kortom: jouw rol is superafwisselend!

Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Het budget beheren, inclusief het opstellen van de begroting en het zorgen voor de verantwoording.
  • Aansturen, begeleiden, beoordelen en motiveren van de medewerkers in je team.
  • Sturen op het behalen van de kpi’s en bijdragen aan de optimalisatie van processen, inclusief het risicobeheer
  • Plannen en coördineren van planmatig onderhoud en zorgen voor de uitvoering binnen de gestelde beleidskaders.
  • Bijdragen aan de inhoudelijke aspecten van de meerjarenonderhoudsbegroting.

Vereisten

Dit krijg je van ons

  • Een bruto maandsalaris tussen de € 5.181,- en € 7.198,- bij een 36-urige werkweek.
  • Een eindejaarsuitkering van 4% én nog eens 3% van je bruto jaarsalaris als we als organisatie bepaalde doelen halen.
  • Een jaarcontract om elkaar eerst goed te leren kennen. Daarna zetten we het contract graag om naar een vast contract.
  • De mogelijkheid om van een poolauto gebruik te maken om naar projectlocaties te gaan. Daarnaast een reiskostenvergoeding van 100% wanneer je met het ov reist. Voor reizen met de auto of fiets ontvang je € 0,21 per kilometer.
  • De mogelijkheid om thuis te werken. Je ontvangt een thuiswerkvergoeding van € 2,35 per dag.
  • Een goede pensioenregeling en de mogelijkheid om gebruik te maken van een collectieve ziektekostenverzekering.
  • Veel leuke uitjes, geregeld door de personeelsvereniging.
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget van € 900,- per jaar bij een 36-urige werkweek. Werk je parttime? Dan ontvang je een bedrag naar verhouding.
  • Een sportvergoeding van € 150,- die je vrij kunt besteden.


Herken jij jezelf hierin?
Werken aan planmatig onderhoud dankzij visie, beleidsontwikkeling en het organiseren, daar krijg jij energie van. Met een coachende stijl van leidinggeven neem je je team mee in de operationele plannen voor het planmatig onderhoud. Ook ben je continu op zoek naar nieuwe, slimme werkwijzen om kosten te besparen, en stimuleer je je team om daarin mee te denken. Daarbij staat goede dienstverlening aan onze huurders bij jou op nummer 1. Je komt ook voor vrijwel elke situatie met een passende oplossing. Verder heb je:

  • Hbo-niveau op het gebied van vastgoed.
  • Minimaal 3 jaar ervaring als leidinggevende op tactisch niveau.
  • Ervaring met de primaire processen van woningbouwcorporaties.
  • Specifieke én brede kennis op het gebied van planmatig onderhoud.
  • Je bent databedreven en beschikt over digitale basisvaardigheden.


Zo is de werksfeer

Jij geeft leiding aan een hecht team dat bestaat uit 3 projectleiders, 3 medewerkers planmatig onderhoud, 5 medewerkers vastgoedbeheer en een projectconsulent planmatig onderhoud RGS. We zijn goed op elkaar ingespeeld en de sfeer is gemoedelijk. Samen hebben we een duidelijk doel: zorgen dat alle 14.000 woningen kwalitatief goed onderhouden zijn, binnen de gestelde kaders. Als teamleider stimuleer je nog betere samenwerking binnen ons team en met andere teams, wat de kwaliteit van ons werk ten goede komt.


Dit is KleurrijkWonen

Met veel plezier zetten we ons dagelijks in voor onze huurders en woningzoekenden. We werken nauw samen met onze partners. Dit doen we vanuit onze kernwaarden innovatie, verbindend, lef en passie. We verhuren meer dan 15.000 woningen, garages, parkeerplaatsen en bedrijfsruimten. Betaalbaar, kans op wonen, zorgeloos wonen, een prettige woonomgeving en een goede woning vinden we belangrijk. Zo kunnen we starters en doorstromers, kleine en grote huishoudens, reguliere en diverse doelgroepen met soms specifieke woonbehoeften in onze gemeenten Buren, Culemborg, Molenlanden, Tiel, Vijfheerenlanden en West-Betuwe een fijn thuis bieden. We zijn persoonlijk, transparant en betrokken. Dat ga je als nieuwe collega zeker merken!


Solliciteer nu

Past deze functie bij jou? Solliciteer dan voor 24 juni 2024. De gesprekken vinden plaats op woensdag 26 of donderdag 27 juni 2024.

Wil je eerst meer weten over de functie? Bel of app dan even met André van Giffen, Manager Strategie & Ontwikkeling, via 06-86814706.

of